Google +1 dogania Facebooka, Twitter zostaje w tyle

Niedawno ukazał się raport firmy BrightEdge analizujący popularność wtyczek portali społecznościowych umieszczanych na stronach internetowych. Wnioski są bardzo ciekawe. Nie jest zaskoczeniem, że najpopularniejsza wtyczką jest Facebook Like Button, ale obecność Google +1 nad Twitterem to duża niespodzianka.

Nowa społecznościówka Google (serwis wystartował zaledwie 2 tygodnie temu) jest chyba najczęściej opisywanym produktem światowej blogosfery a prośby o zaproszenia do wersji testowej pojawiają się już prawie wszędzie. Jednak dziwi fakt, w jak szybkim tempie „dogania” swego bezpośredniego konkurenta.

Kolejnym zaskoczeniem jest to, że na większości z 10 tysięcy przebadanych stron żaden ze społecznościowych gigantów nie znalazł swojego miejsca. Na tych stronach nadal wiodą prym tradycyjne postaci linków, choć i tym razem nie dziwi fakt, że większość z nich prowadzi do Facebooka.

No comments

Comments are closed.